به گزارش ایرنا ، بارش باران ، تگرگ ، برف و وزش باد شدید که از صبح روز سه شنبه در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده مانع از حضور مردم در مناطق نمونه گردشگری ، تفرجگاه ها ، باغات حاشیه شهر ، کنار رودخانه ها و نیز مراتع ، کوهستان و طبیعت بکر منطقه شد.
بسیاری از مردم برای رعایت جوانب احتیاط و پرهیز از گرفتار شدن در خطر سیل احتمالی رودخانه ها به رها کردن سبزه ها در خیابان ها و جاده ها بسنده کرده و از انداختن آنها به رودخانه ها و آب های روان خودداری کردند.
بسیاری از مردم نیز که مسیر طبیعت استان همسایه گیلان را در پیش گرفته بودند به دلیل وجود برف و کولاک در گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم از مسیر بازماندند.
رییس اداره هواشناسی خلخال روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وزش باد شدید با سرعت 55 کیلومتر در ساعت در این شهر خبر داد.
فرامرز فرض الله پور گفت: از صبح امروز هوای این شهر مدام در حال تغییر بوده و در حالی که بارش باران و تگرگ ادامه دارد ، بارندگی های در ارتفاعات این شهرستان بصورت برف می باشد.
فرماندار خلخال نیز از انجام تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی از بارندگی ها در تفرجگاه ها و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان خبر داد.
فریدون بابایی گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با بخشداران ، دهیاران و عوامل انتظامی از ورود گردشگران و تردد و اسکان آنها در مناطق گردشگری حاشیه رودخانه ها از جمله رودخانه خروشان قزل اوزن جلوگیری شد.
او اظهار داشت: رعایت جوانب احتیاط از سوی مردم وگردشگران مانع از بروز هر گونه حادثه در این شهرستان تا به این لحظه شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.