به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس اردبیل ، سرهنگ حجت فتاحی روز سه شنبه اظهار داشت: برابر گزارش تیم‌ های گشت پلیس راه حاضر در جاده بدلیل کولاک شدید برف در گردنه خلخال - اسالم سطح راه به صورت مقطعی پوشیده از برف و یخ بوده و تردد در گردنه مذکور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
او با اشاره به اینکه از شب گذشته ماموران پلیس راه به ده‌ها نفر از رانندگان و خودروهای گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند، افزود: رانندگان از تردد و سفرهای غیرضروری از این مسیر خودداری و در صورت تردد وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ مجهز و با ماموران پلیس راه حاضر در جاده همکاری کنند.
سرهنگ فتاحی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان مه‌ آلود ، خیس و لغزنده بوده و محورهای ' گرمی - بیله ‌سوار' ، 'قره ‌آغاج - پارس‌ آباد' ، 'اردبیل - آستارا' و گردنه 'صائین' مه ‌آلودگی و محدودیت دید بر محور حاکم است.
او از رانندگان و مسافران نوروزی خواست با توجه به لغزنده ‌بودن محورها، با سرعت مطمئنه رانندگی و نیز فاصله طولی مناسب و ایمن را با وسیله نقلیه جلویی حفظ کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: رانندگان از گذاشتن سبزه روی کاپوت یا شیشه جلوی خودرو به ‌لحاظ احتمال پرت ‌شدن سبزه در راه و تغییر ناگهانی وسایط نقلیه در مسیر خودداری کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.