به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، ناصر عتباتی روز سه شنبه در جلسه نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در استان افزود: امسال هماهنگی و تعامل مطلوبی در استان برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب وجود دارد و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: با تلاش هایی که در مجموعه دستگاه قضایی و مجموعه استانداری صورت گرفته بخشی از نهاده های دامی با ارز 4200 تومانی بطور مستقیم در اختیار تولید کنندگان گوشت مرغ و گوشت قرمز قرار داده شده و این امر باعث می شود این اقلام با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
او افزود: 30 تا 40 درصد واحدهای تولیدی از این یارانه ها استفاده می کنند و تلاش می شود تا این رقم به 100 درصد افزایش یابد.
عتباتی گفت: با هدف توزیع عادلانه، برخی از اقلام اساسی به ویژه گوشت مرغ از طریق فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ادارات و مناطق محروم با قیمت 115 هزار ریال توزیع می شود.
وی افزود: بر اساس ارائه گزارش دستگاه های متولی در میوه شب عید نیز در استان مشکلی وجود ندارد و تلاش می شود این میوه ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.
دادستان اردبیل با قدردانی از راه اندازی 'کمپین نوروز را ساده برگزار کنیم' توسط امام جمعه اردبیل از مردم خواست از تجمل گرایی و صرف هزینه های زاید و اضافی پرهیز کنند.
وی در بحث خروج دام زنده از استان نیز اظهار داشت:: هدف اصلی در این خصوص جلو گیری از خروج دام زنده از استان برای قاجاق آن به خارج از کشور است ولی در زمینه انتقال و جابجایی دام که از امورات عشایر استان می باشد باید مشکلی وجود نداشته باشد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.