به گزارش ایرنا، سرهنگ جواد تقوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد محترقه و پیشگیری و مقابله با آسیب های این مواد کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل از طریق گزارش های مردمی از انتقال محموله مواد محترقه پرخطر به مرکز استان با استفاده از یک دستگاه سواری پژو مطلع شدند.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل تیم های عملیاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی در محور نیر - اردبیل مستقر و حین کنترل خودروهای عبوری پژو پرشیا را شناسایی و متوقف کردند.
رییس پلیس آگاهی استان اردبیل اظهار داشت: با توقیف این خودرو در حوالی روستای شام اسبی اردبیل و کشف 220 کیلو گرم مواد محترقه پر خطر
یک نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.
وی با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه خطرات بی شماری در پی دارد و همه ساله صدمات جبران ناپذیر جسمی و روحی بر افراد جامعه وارد می سازد، گفت: والدین باید نظارت کافی بر رفتار فرزندان خود داشته و خطرات مواد محترقه را جدی بگیرند.
سرهنگ تقوی بیان کرد: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌ کنندگان مواد محترقه تشدید می شود.
وی اضافه کرد: نباید اجازه داده شود به خاطر بی‌احتیاطی و کم آگاهی عده‌ای آسیب‌های جبران ناپذیر متوجه سایر افراد جامعه شود.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.