رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سنگین در منطقه موجب مسدود شدن تعدادی از راه های ارتباطی روستایی این شهرستان شده است.
وی گفت: ارتفاع برف هم اکنون در برخی از راه های روستایی این شهرستان از جمله راه های روستاهای لرد و میانرودان در بخش شاهرود و چند روستای دیگر در بخش مرکزی خلخال به بیش از 50 سانتیمتر رسیده است.
او افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره در حال حاضر غیر از مسیر مسدود شده از برف خلخال به پونل در استان گیلان ، سایر راه های ارتباطی اصلی ، فرعی و بین شهری شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.
قربانی اظهار داشت: به علت ریزش برف سنگین همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم عبور از این گردنه و جاده مستلزم داشتن زنجیر چرخ و رعایت احتیاط کامل از سوی رانندگان عبوری از این گردنه سخت و برفگیر منطقه است.
رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش بیش از 10 سانتیمتر برف در طول شبانه روز گذشته و صبح امروز در این شهر خبرداد و افزود: بارندگی ها با توجه به حاکمیت جو ناپایدار در منطقه تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.
فرامرز فرض الله پور گفت: هم اکنون رطوبت هوا 75 درصد و حداقل دمای هوا نیز یک درجه زیر صفر است که در مقایسه با صبح روز گذشته یک درجه سردتر شده است.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.