همزمان با روز مهندس و به همت جهاد دانشگاهی اردبیل از دوکتاب تخصصی حوزه کشاورزی در اردبیل رونمایی شد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در مراسمی که به همت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل و با حضور اعضا و خانواده آنها در سینما انقلاب اردبیل برگزار شد در کنار تجلیل از 21چهره پیشکسوت و فعال عرصه نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل از دوکتاب حوزه کشاورزی در عرصه عمل آوری بادام زمینی و زیتون و مبارزه با آفات و بیماری‌های آنها رونمایی شد. 
این دو اثر شامل"دانشنامه تخصصی بادام زمینی"و"مدیریت بیماری وناهنجاری عمومی زیتون"است که توسط امیرعباس رستمی اجیرلو نوشته و در اختیار علاقمندان بویژه پژوهشگران و محققان قرار گرفته است. 
در تهیه و تدوین این دواثر جهاددانشگاهی اردبیل همکاری مشترک و نزدیک داشته بطوریکه در رونمایی از آنها نویسنده کتاب نیز بصورت ویژه از حمایت‌ها و همراهی جهاد دانشگاهی و نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل تجلیل وقدردانی کرد.   نویسنده این دوکتاب بخش کشاورزی گفت: سالهای متمادی روی کشت داشت و عمل آوری محصولات جدید نظیر بادام زمینی وزیتون در پارس آباد و مزارع منطقه تحقیق و سعی کردم حاصل این تحقیقات و تجربیات را در اختیار مهندسان جوان قرار دهم. امیرعباس رستمی باتبریک روزمهندس اظهار کرد: بخش کشاورزی حوزه مزیت دار ما است و به راحتی می‌توانیم در این بخش جوابگوی بخش عظیمی از بیکاران منطقه باشیم
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.