به گزارش ایرنا، جواد زنجانی روز دوشنبه در جلسه تنظیم بازار اردبیل افزود: این بازارچه از از 12 الی 29 اسفند ماه تحت نظارت مسئولان ذی ربط برای فروش کالاهای شب عید فعالیت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ساماندهی بازارچه دستفروشان هر سال در دستور کار قرار می گیرد و امسال هم تلاش می شود این بازارچه بصورت مطلوب برگزار و رضایت مردم جلب شود .
او یکی دیگر از اهداف ساماندهی بازارچه دستفروشان را حمایت از تولیدکنندگان استانی و فروشندگان بومی دانست و گفت: برگزاری این بازارچه علاوه بر حمایت از دستفروشان منجر به رفاه حال شهروندان در عبور و مرور می شود .
فرماندار اردبیل با بیان اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند افزود: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام شده و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.
زنجانی اعلام کرد: میوه مورد نیاز مردم اردبیل برای شب عید خریداری شده و از 25 اسفند ماه در سطح شهر و روستاها توزیع می شود .
وی افزود: با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هر سال برگزار می شود و امسال هم این نمایشگاه از 16 الی 25 اسفند ماه در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می شود .
وی گفت:در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل مواد غذایی و پروتینی ،مرغ ،تخم مرغ ،شکر و برنج بر ای شهروندان عرضه می شود .
در این جلسه نحوه نظارت بر بازار ،ساماندهی دستفروشان و برگزاری نمایشگاه بهاره مورد بررسی قرار گرفت.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.