مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دولت با پرداخت تسهیلات کم بهره‌ روستایی و اشتغال فراگیر امیدواری را در بین روستائیان در توسعه و ماندگاری در این مناطق ایجاد کرده است.
جواد نوحی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، با گرامیداشت فجر فاطمی اظهار کرد: در آستانه دهه پنجم حیات طیبه انقلاب اسلامی ما با دستاوردهای حیرت‌آوری در بخش‌های عمرانی و آبادانی روبرو بودیم که در این نمایشگاه 40 سالگی انقلاب نمود و نشان آن را به عینه مشاهده می‌کنیم.
وی با برشمردن محورهای کاری بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم اعم از راهسازی، پل‌سازی، منبع آب، مساجد و خانه محروم تلاش ما بر این بوده تا امید به زندگی و ماندگاری روستائیان افزایش باید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیشگامی بسیج سازندگی را در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی یادآور شد و گفت: در این زمینه طرح‌های مختلفی در اردبیل اجرا شده که نتیحه آن اشتغال بیش از ده‌ها بیکار و فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده است.
نوحی در مورد ساخت مسکن برای محرومان با کمک خیرین مسکن‌ساز و نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد بیان کرد: ما حتی در این زمینه با رایزنی‌ که با صاحبان واحدهای تولیدی داشتیم بهشی از مصالح ساختمانی را از طریق این واحدها تامین کردیم تا گروه‌های جهادی ما بتوانند در احداث این واحدها تلاش و کوششی جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: هر چند کسب رضایت مردم اصلی‌ترین هدفگذاری ما در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و فعال کردن گروه‌های جهادی بوده اما در این راستا از خود روستائیان و توان خیرین استفاده کردیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه همچنان با نقطه ایده‌آل فاصله داریم، تصریح کرد: کاروان محرومیت‌زدایی ما متشکل از ادارات مختلف و دانشگاه‌ها در فصول مختلف با حضور در روستاها سعی دارند تا به نیاز مردم و کاستی‌ها و کمبودها پاسخگو بوده و مشکلات را رفع کنند.
نوحی گفت: ما در بحث ارتقای معیشت روستائیان و همچنین کارآفرینی به ویژه در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات کم بهره‌ای را به صاحبان طرح‌ها پرداخت می‌کنیم که در این زمینه بانک‌های عامل یاریگر ما هستند.
وی افزود: دولت در سالجاری با پرداخت تسهیلات کم بهره روستایی و اشتغال فراگیر به کمک صاحبان واحدهای تولیدی آمده تا بخش عظیمی از طرح‌ها به نتیجه برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.