نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب بعد از 10 روز فعالیت به خط پایان رسید تا با تجلیل از برترین‌ها این رویداد به فرجام برسد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه در مصلی بزرگ امام خمینی اردبیل برگزار شد، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب با حضور و مشارکت 75 دستگاه اجرایی و نهاد دولتی در قالب 120 غرفه برپا شد تا عموم همشهریان ازز 12 تا 22 بهمن از این دستاوردها بازدید کنند.
شفیع شفیعی با قدردانی از حضور فعال دستگاه‌های مختلف اجرایی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در ارائه دستاوردهای 40 ساله خود خاطرنشان
کرد: ما معتقدیم برگزاری این نمایشگاه به افزایش امید و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان کمک کرد.
وی بیان کرد: در این غرفه‌ها دستگاه‌های اجرایی سعی کردند تا فعالیت‌های انجام شده را به اشکال مختلف در معرض دید مردم قرار دهند که صدها نفر در این 10 روز از این نمایشگاه در نوبت صبح و عصر بازدید کردند.

در پایان این نمایشگاه در 4 بخش از 38 غرفه تجلیل و با اهدای تندیس نمایشگاه از آنان قدردانی شد.
همچنین در این نمایشگاه از مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل به دلیل مشارکت در انعکاس اخبار و پوشش رویدادهای این نمایشگاه و همچنین حضور مدیران در غرفه پاسخگوئی که به همت خانه مطبوعات برپا شده با اهدای تندیس نمایشگاه تقدیر شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.