به گزارش ایرنا ، زعفر احدزاده روز یکشنبه در جشن انقلاب کانون خلخال افزود: این موفقیت حاصل تلاش کارکنان مراکز فعال و فعالیت کودکان و نوجوانان عضو در این کانون ها است.
وی گفت: از بین ده ها انیمیشن تولیدی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 2 انیمیشن برتر 7 دقیقه ای از خلخال و انیمیشن 17 دقیقه ای مرکز اردبیل برای حضور در جشنواره های ملی انتخاب شد.
او همچنین به افزایش ظرفیت ناوگان خودرویی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود: این کار با هدف افزایش خدمات ارائه شده به مناطق محروم روستایی انجام می شود.
او با بیان اینکه پنج کتابخانه سایر کانون با استفاده از پنج دستگاه خودرو نیسان وانت در توسعه فعالیت های کتابخوانی در روستاهای استان فعالیت دارند، اظهار داشت: خرید پنج دستگاه خودرو جدید مجهز به کتابخانه سیار روستایی از جمله تامین یک دستگاه خودرو برای ارائه خدمات به روستاهای خلخال در دستور کار قرار دارد.
او همچنین از تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشجین مرکز بخش شهرستان خلخال خبر داد و گفت: با این کار خدمات فرهنگی و هنری به جمعیت کم سن و سال این منطقه ارائه می شود.
فرماندار خلخال نیز در این جشن گفت: پیشرفت های علمی این شهرستان در هیچ شرایطی با وضعیت دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.
فریدون بابایی اظهار داشت: در سایه 40 سال عمر بابرکت نظام اسلامی زمینه تحصیل و رشد علمی از شهر تا دورترین نقطه محروم روستایی این شهرستان فراهم شده طوری که روستای مزه جین با یک دانش آموز از نعمت یک مدرسه و معلم بهره مند است.
زهرا محیطی ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال هم با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 اثر انیمیشن با تلاش اعضای فعال این کانون تولید شده ، از کسب عناوین برتر این آثار در جشنواره های ملی انیمیشن کشور خبر داد.
34 کانون ثابت و سیار در مناطق مختلف استان اردبیل در ارائه خدمات فکری ، فرهنگی ، آموزشی و هنری به کودکان و نوجوانان فعالیت دارند که از این تعداد 24 کانون ثابت و 10 کانون سیار می باشد.
بیش از 65 هزار نفر عضو کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل هستند که 21 هزار نفر آنها بصورت مستمر و ثابت از این مراکز خدمات دریافت می کنند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.