مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل گفت: در حال حاضر 51 هزار و 400 نفر در استان اردبیل عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رضا عبداللهی در مراسم اعطای حکم بازنشستگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در 40 روستای استان اردبیل اظهار کرد: ما به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعطای حکم بازنشستگی را برای روستائیان واجد شرایط در 40 روستا انجام می‌دهیم که به صورت نمادین با حضور مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این کار در روستای پیراقوم انجام شد.
وی فعالیت این صندوق را یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران در یک دهه اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: این صندوق از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و در دولت روحانی موفق شده زمینه عضویت بخش عظیمی از روستائیان را در این صندوق فراهم آورد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل افزود: به شرطی که روستائیان پا پیش گذاشته و در این کار مشارکت کنند دولت دو برابر حق بیمه پرداختی مشمولان منابع تامین کرده تا حمایت از کشاورزان و روستائیان و جامعه عشایری انجام شود.
عبداللهی عضویت 51 هزار و 400 نفر را در قالب این صندوق در سطح استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: هم اکنون 2 هزار و 600 نفر از محل این صندوق مستمری دریافت می‌کنند که این پرداختی‌ها از بابت بازنشستگی، از کار افتادگی و یا بازماندگی است.
وی اجرای طرح ده‌گردشی را در راستای جذب و جلب نظر کشاورزان، روستائیان و جامعه عشایری برای عضویت در این صندوق یادآور شد و اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم ضریب نفوذ خود را در جامعه هدف افزایش داده و به نوعی ماموریت‌هایمان را به درستی انجام دهیم.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل به همراهی و حمایت دولت را از این صندوق با هدف ارتقای رفاه اجتماعی روستائیان و جامعه عشایری اشاره و خاطرنشان کرد: ما با این حرکت نمادین اعلام می‌کنیم که ساکنان مناطق روستایی و عشایر با کمترین پرداختی از طریق این صندوق می‌توانند آینده خود را تضمین کنند.   Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.