استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه متوازن شهرها و روستاها دارد و در همین راستا بیش از۶۷۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین هزینه شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: به میمنت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ۶۵۱ پروژه از اعتبارات ملی و استانی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: ۴۷ پروژه از محل اعتبارات ملی و ۵۷۴ پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی در دهه فجر۹۷ افتتاح می‌شود.
رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه بیش از۶۷۴ میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: توزیع متوازن اعتبارات در شهرستان‌ها نشان می‌دهد که دولت در توسعه و عمران همه شهرها و روستاها توجه ویژه دارد.
بهنامجو گفت: برش شهرستانی این پروژه‌ها احصاء شده که ۲۰۸ پروژه در شهرستان اردبیل، ۶۳ مورد در پارس‌آباد، ۳۱ مورد در گرمی، ۵۳ پروژه در شهرستان مشگین‌شهر و ۴۵ پروژه در شهرستان بیله‌سوار افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد..
وی ادامه داد: سهم شهرستان خلخال ۱۱۰ پروژه، سرعین۲۸، نیر ۱۸،نمین ۲۸ و شهرستان کوثر ۳۷ مورد است که شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم شد.
استاندار اردبیل واحدهای اقتصادی قابل بهره برداری در استان را ۱۰۵ مورد اعلام کرد و افزود: برای این پروژه‌ها حدود  ۲۰۰میلیارد تومان هزینه شده است و سهم هر شهرستان در این مورد نیز مشخص و شفاف است.
بهنامجو با بیان اینکه در این واحدهای تولیدی و اقتصادی بیش از 1 هزار و ۴۵۰ نفر صاحب شغل می‌شون، تصریح کرد: حدود ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات مصوب پرداخت شده و ۱۷۴میلیارد تومان آورده سرمایه‌گذاران در شهرستان‌های مختلف استان است.
وی سهم اشتغال شهرستان اردبیل از طرح‌های اقتصادی را ۸۲۹ نفر اعلام کرد و بیان داشت: سایر شهرستان‌ها نیز به تناسب طرح‌های انجام شده اشتغال ایجاد می‌کنند.
استاندار اردبیل ادامه داد: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان دهه فجر امسال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده و به آمار تعداد پروژه‌ها و اشتغال اضافه می‌شود.
بهنامجو در پایان از تمام سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی خواست؛ به جهت وجود مشوق‌های سرمایه‌گذاری، تسهیل صدور مجوز قانونی، همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین وجود پتانسیل‌های غنی نیروی انسانی و سرزمینی، استان اردبیل را محل سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.