به گزارش ایرنا ، علی رمضان پور روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای گسترش آسیب های اجتماعی در بین گروه های مختلف در معرض آسیب از جمله جوانان افزود: داشتن برنامه مدون برای مقابله با این تهدید خارجی مسئولان منطقه را در پیشگیری از این آسیب ها و مقابله به مثل فرهنگی با دشمن کمک خواهد کرد.
وی یکی از وظایف مهم شورای فرهنگ عمومی که در موقع لزوم باید به آن ورود کند را ارائه برنامه های مناسب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ذکر و اظهارامیدواری کرد این مهم در اولویت سایر برنامه های کاری شورا قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون در جامعه برای همه یکسان و در جهت حل مشکلات اجتماعی و رسیدن به حقوق عامه مردم است، گفت: هیچ مسئولی حق اظهار نظر شخصی در خصوص اجرای قوانین را نداشته و تعارض قانونی در جامعه زمانی رخ می دهد که مسئولان به وظایف قانونی خود در زمینه مشکلات مردم عمل نکنند.
رمضان پور همچنین با اشاره به ورود دادستان خلخال به مشکلات اقتصادی جامعه از جمله گران فروشی و احتکار اظهار داشت: زمانی که گرانی و لجام گسیختگی در بازار بیداد می کند ورود قوه قضاییه برای پیشگیری از گسترش این معضل ضروری بوده و انتظار از شورای فرهنگ عمومی و مسئولان دستگاه های اجرایی همراهی با تشکیلات قضایی در مقابله با گران فروشی و احتکار می باشد.
او همچنین با اشاره به حل معضل ریشه دار پسماند زباله های خلخال گفت: این معضل بزودی برای همیشه حل خواهد شد.
رمضان پور با بیان اینکه ستاد دیه خلخال 2 سال متوالی موفق به کسب رتبه دوم استان اردبیل در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شده گفت: این جشن بصورت عمومی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.