سرهنگ علی لطفی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در اولین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در سال 94 در مجموع 745 اثر، در دومین جشنواره هزار و 100 اثر، در سومین جشنواره بیش از هزار اثر و در چهارمین جشنواره نیز هزار و 800 اثر مکتوب و هنری به ددبیر خانه ارسال شده است.
وی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی اظهار داشت: آثار ارسالی از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته ارتقاء یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.
وی بیان کرد: آثار ارسالی در سه مرحله داوری شد و در مرحله اول هزار اثر ، در مرحله دوم 200 اثر و در مرحله سوم و نهایی از بین 200 آثار منتخب 22 اثر برگزیده شد که در آئینی از این آثار تجلیل خواهد شد.
لطفی اضافه کرد: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ‌ای ابوذر استان با حضور سخنران کشوری و مسئولان عالی استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد.
او ادامه داد: این جشنواره در پنج محور کشوری با موضوع مقاومت و دفاع مقدس، خبرنگاری، رسالت اجتماعی و دغدغه های صنفی، آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی و در 2 محور استانی با موضوع شهر سالم، شهروندان سالم و میراث فرهنگی غنی برگزار می شود.
لطفی گفت: عکس، موشن گرافی، خبر، گزارش مطبوعاتی و خبری و تلویزیونی و کاریکاتور بخش کشوری و کانال پیام رسان های داخلی، بهترین تیتر،
بهترین یادداشت و فعال ترین رسانه نیز از بخش های ویژه استانی این جشنواره می باشد.
رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل ارتقاء و غنی‌ سازی تولیدات انقلابی‌ محور رسانه‌ها، ترویج و تقویت فرهنگ اتحاد و انسجام اسلامی در سایه ولایت، تحلیل و تبیین منویات مقام معظم رهبری در جامعه، افزیش بصیرت، هوشیاری و آگاهی آحاد مردم در جامعه، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و شکل ‌دهی مفاهیم ارزشی در فضای مجازی و رسانه‌ ای و حمایت از خبرنگاران و پدید آوردندگان آثار فاخر را از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر ذکر کرد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.