به گزارش ایرنا ، علی نباتی روز چهارشنبه در جلسه انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال افزود: سرقت های اخیر در این منطقه مختص سارقان حرفه ای و یا سابقه دار نبوده و بسیاری از این سرقت های خرد تنها با هدف امرار معاش روزانه یک خانواده ، یک دانش آموز و یا فرد نیازمند مالی انجام شده است.
او اظهار داشت: برخلاف فعالیت ستاد دیه که اهداف آن تنها کمک به زندانیان مالی غیر عمد می باشد فعالیت انجمن حمایت از خانواده زندانیان شامل همه زندانیان جرایم عمد و غیر عمد کیفری و حقوقی است.
وی گفت: هم اکنون 52 خانواده زندانیان زندان خلخال زیرپوشش و حمایت مستمر این انجمن بوده و در سال جاری علاوه بر ارائه کمک های موردی از جمله سبد کالای خشک ، کمک هزینه درمان و معیشت 200 میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری شده از خیرین منطقه در اختیار این خانواده ها قرار گرفته است.
او با قدردانی از اعضای انجمن حمایت از زندانیان خلخال و خیرین این شهرستان در تلاش برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان ، گفت: در نتیجه این تلاش موجودی حساب انجمن 950 میلیون ریال است که تلاش می شود این پول برای راه اندازی بازار روز در زمین اختصاص انجمن ، احداث یک باب نانوایی ، پارکینگ خودروهای توقیفی با هدف ایجاد منابع درآمدی پایدار برای افزایش کمک های مالی به خانواده زندانیان در بند مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به مسافت دور زندان جدید از مرکز شهر خلخال خواستار ایجاد خطوط تاکسیرانی از سوی شهرداری در تسهیل تردد خانواده زندانیان برای ملاقات سرپرست خانواده در محل زندان جدید شد.
او با بیان اینکه در جریان احداث راه دسترسی به شهرک مسکونی مهر خلخال چهار هزار و 540 متر از مجموع زمین یک هکتاری دارای سند مالکیت انجمن حمایت از خانواده زندانیان از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل مورد استفاده قرار گرفته ، خواستار تحویل زمین معرض قول داده شده از سوی مسئولان این اداره کل به انجمن شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.