دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در پرونده شهرداری اردبیل برای متخلفین انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، حبس و جزای نقدی صادر شد.  
سیدناصر عتباتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: پرونده اختلاس شهرداری اردبیل منجر به حکم محکومیت شده به طوری که متخلفین به حبس، جزای نقدی بیش از یک میلیارد تومان، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.
وی با اشاره به اینکه پرونده اختلاس شورابیل منجر به حکم محکومیت شده اما غیرقطعی است، خاطرنشان کرد: پرونده تخلف حوزه فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در حال تحقیقات نهایی است به طوری که تاکنون 9 نفر از مسئولان و پیمانکاران دستگیر شدند.
 
دستگیری 28 نفر در نزاع جمعی محله ائمه اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به پرونده تاسف‌آور نزاع دسته جمعی محله ائمه اردبیل نیز اشاره و تصریح کرد: در این درگیری جمعی 28 نفر دستگیر شده و با همکاری پلیس امنیت اطلاعات دستگیری عوامل دیگر که در این نزاع متواری شده بودند در دستور کار قرار گرفته است.
عتباتی با اظهارتاسف از چنین رفتارهای خشونت‌آمیز و ایجاد درگیری‌ و نزاع در شهر اردبیل بیان کرد: متاسفانه چنین ناهنجاری‌هایی ذهنیت نامناسبی را در سطح ملی، منطقه‌ای و استانی علیه مردم ما به وجود می‌آورد که ما سعی داریم با چنین حرکت‌های نابهنجار و عوامل آن برخورد جدی کنیم.
 
حکم 10 سال حبس برای جاعلان اردبیل
دادستان اردبیل به پرونده دستگیری عوامل دخیل در توزیع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته گفت: متهمان پرونده سوله تهیه و توزیع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته صادر شده به طوری که در حکم بدوی صادر شده هر یک از متهمان به خاطر دستکاری در تاریخ مصرف این مواد و جعل علامت استاندارد به 10 سال حبس محکوم شدند.
عتباتی افزود: این افراد به دلیل اقدام علیه امنیت غذایی و بهداشت عمومی به یک سال حبس محکوم شدند که پرونده آنها در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.