مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی جشنواره مدرسه انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود.
محسن امینی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده و به روایت نسل پنجم برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 برنامه در قالب این جشنواره از 12 تا پایان بهمن ماه با محوریت مدارس استان اردبیل برگزار خواهد شد تا در هفتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب دستاوردهای ارزشمند این بخش در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل به غرفه‌های بخش ویژه این جشنواره شامل تبیین هویت بانوی مسلمان انقلابی و بازی مسابقه‌ای کتاب جوانه و کاردوی مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: در برگزاری این برنامه‌ها اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس استان اردبیل مشارکتی جدی دارند.
امینی افزود: همزمان با ایام دهه فجر پخش برنامه تلویزیونی مدرسه انقلاب از شبکه امید سیما انجام خواهد شد تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب با محوریت مدرسه و تربیت نسل آینده به خوبی تبیین و تشریح شود.
وی بیان کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب به واسطه حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم که ضرورت دارد این دستاوردها و اقدامات شاخص برای نسل آینده بهتر و به زبان هنری بازگو شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را با هدف تربیت نسل شایسته و هم تراز با انقلاب اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کردند که نسل آینده ما باید اخلاق‌مدار و همچنین در تراز انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن تربیت شده و تعالی یابند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.