قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مدیریت پارک علم و فناوری باید به دنبال توسعه باشد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهدی کشمیری در مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با بیان این مطلب، افزود: پارک علم و فناوری برای استان است و باید استان از توسعه پارک علم و فناوری حمایت کرده و ما هم پشتیبانی می کنیم. 
وی با اشاره به اینکه مدیریت پارک علم و فناوری کار سختی است، تصریح کرد: رئیس پارک علم و فناوری باید وقت و انرژی بگذارد و از طرف دیگر، جدیت و تعامل با تمامی ذینفعان را در دستور کار قرار دهد.   قائم مقام معاون پژوهش و فناوری و مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری مجموعه مهمی است و باید منشا خیر و تاثیرگذاری باشد، ادامه داد: دانشگاه باید از نگاه آموزش محور به سمت حل دغدغه های جامعه حرکت کند. 
کشمیری اظهار کرد: ادبیات پارک علم و فناوری توسعه، علم و ثروت است و باید با اقشار مختلف در ارتباط بوده و اثربخشی خود را نشان دهد. 
حبیب ابراهیم پور رئیس جدید پارک علم و فناوری اردبیل گفت: برای توسعه بیشتر باید اقتصاد دانش بنیان و دانشگاه اقتصاد بنیان در دستور و برنامه قرار گیرد. 
وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری از طریق ارتباط دادن علم و ثروت می تواند در توسعه منطقه نقش آفرینی کند، ادامه داد: به زودی ساخت زمین 5 هکتاری پارک علم و فناوری استان را شروع می کنیم. 
عبدالقیوم قلیپوری رئیس پیشین پارک علم و فناوری اردبیل نیز با بیان اینکه این پارک را در شرایط سختی راه اندازی کرده ایم، گفت: هم اکنون در پارک علم و فناوری 60 واحد فناور مستقر شده و در این مدت بیش از 40 استارت آپ ویکند برگزار کرده ایم. 
وی با اشاره به اینکه موفقیت بیشتر هر نهادی رابطه مستقیمی با امکانات آن نهاد دارد، افزود: در مدتی که پارک فعالیت هایش را شروع کرده است، با تلاش همکاران، گام های موثری را برای توسعه این نهاد برداشته ایم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.