به گزارش ایرنا ، علی علایی روز شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد افزود: گاز رسانی به محور صنعتی پایاب سد خدا آفرین و 40 روستای بخش های تابعه ، آبرسانی به اراضی دشت فتحعلی ، احداث 2 باب مدرسه ، 2 پروژه ورزشی ، 20 پروژه برق رسانی ، 11 پروژه عمران شهری ، 46 پروژه عمران روستایی ، 19 باب مسکن مدجویان و پنج طرح اقتصادی و سرمایه گذاری از جمله پروژه ها و طرح های افتتاحی در دهه فجر می باشد.
او گفت: حجم اعتبارات پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته بیش از پنج درصد رشد داشته است.
وی همچنین با اشاره به مطالبه عمومی و نیاز این شهرستان به بیمارستان 160 تختخوابی از افتتاح این پروژه مهم همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای این پروژه بیش از 800 میلیارد ریال هزینه شده و در کنار این پروژه 2 کلینیک دیگر برای ارتقای سلامت عمومی جامعه به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین به باقی ماندن بیمارستان امام خمینی (ره) در جهت خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده بحث معوض بودن بیمارستان منتفی شده و این 2 بیمارستان در کنار هم به ارائه خدمات درمانی خواهند پرداخت.
علایی بیان کرد: در دهه مبارک فجر بیش از 400 برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و افتتاحیه ها در دهه فجر توسط کمیته های 12 گانه اجرا می شود.
وی دهه فجر را نقطه عطف در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: این انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده و ایثارگرانه مردم ولایت مدار به ثمر نشست و با وجود همه دشمنی ها ، امروز به 40 سالگی خود رسیده و با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد مردم همچنان استوار و مصمم تر از همیشه پای آرمان های امام ، رهبری و شهدا ایستاده اند.
فرماندار پارس آباد وظیفه مدیران را حساس دانست و گفت: تمامی مدیران با تمام توان در خدمت مردم باشند و تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند و و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات و تسهیل موانع آنها دریغ نکنند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.