به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور هیچ یک از پروژه های عمرانی منطقه تعطیل نشده و حتی در برخی موارد اعتبار تعدادی از طرح های عمرانی بزرگ شهرستان نسبت به سال های قبل افزایش داشته است.
وی از عملیاتی شدن سند توسعه این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: سند توسعه خلخال بزودی از سوی شرکت تدوین کننده ابلاغ شده و مورد استفاده در همه برنامه های توسعه ای منطقه در بخش های مختلف عمرانی ،اقتصادی و خدماتی قرار می گیرد.
بابایی اظهار داشت: امسال هزار و 20 فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شده و این در حالی که است که تعهد خلخال برای ایجاد اشتغال 738 فرصت شغلی بوده است.
وی همچنین با گرامیداشت دهه فجر گفت: برنامه های امسال این دهه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان متفاوت از سال های گذشته خواهد بود.
او ارائه نکردن عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان به مردم را بزرگترین نقص در عملکرد مدیران ذکر کرده و افزود: در حالی که خدمات بسیار بزرگی در بخش های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در 40 سال عمر بابرکت انقلاب و نظام اسلامی به مردم ارائه شده ولی در اطلاع رسانی از این عملکرد نظام در منطقه ، سیستم اداری دچار نقص و کوتاهی بوده است.
فرماندار خلخال گفت: انتظار از خبرنگاران و اصحاب رسانه منطقه اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان به مردم و تلاش برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی است.
بابایی افزود: نقد سازنده زمانی مورد قبول افکار عمومی و دستگاه های اجرایی است که به دور از تخریب شخصیت و هرگونه حب و بغض رسانه ای باشد.
او با بیان اینکه خبرنگاران در هیچ شرایطی نباید در خط مورد دلخواه دشمنان قرار گیرند، اظهار داشت: تهیه یک گزارش خوب می تواند در معرفی مناسب جاذبه های گردشگری شهرستان بسیار مناسب باشد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.