علی بهشتی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، سهم شهرستان گرمی در بحث اشتغالزایی در سال جاری را یک هزار و 575 نفر اعلام کرد و گفت: در موضوع اشتغال آفرینی فقط 22 نفر از تعهد شهرستان باقی مانده است ولی تلاش می شود که بیشتر از تکلیف تعیین شده زمینه اشتغال در شهرستان فراهم شود.
وی افزود: در راستای توسعه اشتغال پایدار در منطقه باید ادارات شهرستان به صورت شبانه روزی تلاش کنند تا تمامی سهم اشتغال گرمی محقق شود.
او بیان کرد: با راه اندازی و تکمیل واحدهای دیگر کارخانه های شیرآلات بهداشتی نوآوران، آویسا، آذرآب و کارخانه های دیگر زمینه اشتغال بیش از 900 نفر در شهرک صنعتی گرمی فراهم می شود.
فرماندار شهرستان گرمی اضافه کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی مبلغ 210 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی شهرستان اختصاص یافته که با تخصیص و جذب نزدیک به 40 درصد این مبلغ فعالیت های عمرانی و اشتغال فصلی نیز در منطقه رونق گرفته است.
وی همچنین گفت: امسال از محل اعتبارات تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی در شهرستان گرمی مغان 399 طرح با یک هزار و 340 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 2 هزار و 269 نفر در سه محور کشاورزی ، صنعتی و گردشگری مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.
شهرستان 78 هزار نفری گرمی مغان که در شمال استان اردبیل واقع شده، حدود 6 هزار نفر بیکار دارد.
1905/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.