استاندار اردبیل گفت: ایثارگران و رزمندگان سند هویت نظام اسلامی و مبلغان راستین 40 سال دستاورد پرشکوه جمهوری اسلامی ایران هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان اردبیل در استانداری اردبیل اظهار کرد: آزادی  حریت امروز کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است و باید حق تمام کسانی که در راه دفاع از تمامیت کشور و ناموس این وطن به پا خاستند به بهترین نحو ادا شود.
وی با اشاره به اینکه امروز مساله اشتغال جامعه ایثارگران برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: ما برای بکارگیری ایثارگران و حل مشکلات معیشتی و اشتغال آنان نهایت تلاش خود را بکار بستیم و این را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.
رئیس شورای هماهنگی ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه مشکل اشتغال در بین ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان دغدغه تمام مسئولان در استان اردبیل است، گفت: در صورت صدور مجوزهای استخدام، تمامی دستگاه‌ها سهمیه مربوط به جذب فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان را اعمال خواهند کرد.
بهنامجو با یادآوری اینکه با واگذاری کشت و صنعت مغان در روزهای اخیر زمینه بکارگیری و ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر فراهم خواهد شد، گفت: با رایزنی که با مسئولان این شرکت خواهیم داشت به طور قطع نسبت به تخصیص سهمیه استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها تاکید می‌کنیم.
وی انقلاب اسلامی را ثمره جانفشانی‌های قشر ایثارگر و رزمندگان در ایام انقلاب و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: امروز با قاطعیت اعلام می‌کنیم اگر بار دیگر مشکلی در کشور رخ دهد و ایران اسلامی شاهد تهدید و آسیب باشد باز هم این ایثارگران خواهند بود که در صف مقدم مبارزه با دشمنان قرار خواهند گرفت.
استاندار اردبیل با تاکید بر جلب رضایت جامعه ایثارگران و تامین نیازمندی‌های درمانی، فرهنگی و اشتغال آنان بیان کرد: ما درصددیم تا مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران از طریق مرکز حل شده و این عزیزان بیش از این در تنگنای تامین نیازهای درمانی و دارویی خود قرار نگیرند.
در این جلسه تعدادی از نمایندگان و مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان به بیان مشکلات رزمندگان و ایثارگران پرداخته و خواستار حل مشکلات این قشر در استان شدند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.