فرمانده پدافند هوایی شمالغرب گفت: روزانه 700 سورت پرواز در آسمان شمالغرب کشور انجام می‌شود که ما به شکل کامل امنیت این پروازها را تامین می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امیرعباس عظیمی در نشست با فرماندار شهرستان گرمی اظهار کرد: آسمان ایران براساس اعلام سازمان بین‌المللی هوانوردی جزو امن‌ترین آسمان منطقه غرب آسیاست که روزانه بیش از یک هزار سورت پرواز در این آسمان با امنیت کامل انجام می‌شود.
وی به استقرار پدافند هوایی در شمالغرب کشور اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه ما کنترل امنیت پروازهای انجام شده در این مسیر است که سعی می‌کنیم با تامین امنیت کامل پروازها را مورد رصد قرار داده و زمینه انجام شایسته این پروازها را مهیا کنیم.
فرمانده پدافند هوایی شمالغرب گفت: یکی از ایستگاه‌های فعال مربوط به رادار گرمی است که ما در این منطقه مرزی ضمن رصد دقیق پروازهای پهپادهای اسرائیلی که در کشور آذربایجان حضور دارند سعی می‌کنیم تا اجازه کوچکترین حرکت و تحرک غیرمجاز به این پهپادهای را در مناطق مرزی ندهیم.
عظیمی افزود: سعی و تلاش ما در پدافند هوایی بر این است تا بتوانیم امن‌ترین و مطلوب‌ترین شرایط پرواز را برای هواپیماهای داخلی و خارجی براساس اعلام مجموعه‌های فعال در این حوزه انجام داده تا به شایستگی این هدفگذاری‌ها به ثمر بنشیند.
فرماندار گرمی نیز به وجود 382 کیلومتر مرز مشترک اشاره کرد و گفت: ما در این شهرستان شرایط خوبی را برای فعالیت مجموعه پدافند غیرعامل فراهم می‌آوریم.
بهشتی تصریح کرد: برای تامین زمین موردنیاز پرسنل پدافند هوایی در حریم رادار قول مساعد می‌دهیم تا همکاری نزدیکی را در این زمینه با مسئولان امر داشته باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.