به گزارش ایرنا ، سرگرد علیرضا صحبتی روز سه شنبه در بازدید از راه های ارتباطی خلخال افزود: طرح زمستانی پلیس راه در کنار سایر نیروهای فعال امدادی و راهداری در راه های ارتباطی جنوب استان با استقرار گروه های ثابت و سیار پلیس در محورهای پرتردد منطقه اجرا می شود.
وی اظهارداشت: گشت های پلیس در سه گردنه الماس واقع در مسیر ارتباطی خلخال - اسالم ، بودالالو در جاده اردبیل - خلخال و سرچم و پیریوسف در جاده ارتباطی خلخال - هشجین - کوثر استقرار یافتند.
وی از ادامه کولاک برف در گردنه های برفگیر منطقه جنوب استان بویژه گردنه سخت الماس در جاه خلخال - اسالم در طول شب و روز گذشته خبر داد و گفت: به همت نیروهای پلیس راه ، سرنشینان بیش از 50 دستگاه خودرو گرفتار در کولاک این گردنه به مقصد خود هدایت شدند.
او بیان کرد: ماموران پلیس راه رانندگان ده‌ ها دستگاه خودرو باری که دارای بار با ارتفاع غیرمجاز بوده و به علت تندباد و کولاک قادر به ادامه راه نبودند، به محلی امن هدایت کردند تا با آرام شدن شرایط جوی به راه خود ادامه دهند.
وزش باد با سرعت متغیر 60 تا 80 کیلومتر در ساعت که از پنجشنبه هفته گذشته در مناطق کوهستانی و بلند شهرستان خلخال آغاز شده موجب بروز کولاک برف در راه های ارتباطی منطقه شده و شدت کولاک و محدودیت دید کندی تردد وسایط نقلیه موتوری را سبب شد.
فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از وزش باد با سرعت 30 تا 40 کیلومتر در ساعت در این شهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: با قطع بارش برف دمای هوای این شهر صبح امروز به 7 درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان روز گذشته 6 درجه کاهش نشان می دهد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.