مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از ممنوعیت خروج دام از محدوده استان اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صادق صالحی در نشست با مسئولان شهرستان گرمی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان مرکز استان و شهرستان‌ها قرار شده جلوی خروج دام زنده از محدوده استان اردبیل بدون مجوز دامپزشکی گرفته شود تا زمینه تنظیم بازار داخلی فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: قرار شده نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه همکاری نزدیکی را در جلوگیری و ممانعت از خروج دام زنده از استان به عمل آورد تا این بدون مجوز دامپزشکی هیچ دام زنده‌ای از استان خارج نشود.
مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: ما در صدور مجوز برای خروج دام از استان به ویژه دام زنده با در نظر گرفتن تمام جوانب امر برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها را انجام می‌دهیم تا بعد از تامین نیاز استان این خروج دام به انجام برسد.
صالحی ادامه داد: ما در صدور مجوزها وضعیت مبدا و مقصد را در تامین گوشت مورد نیاز در نظر می‌گیریم تا به تناسب ظرفیت اعلام شده وجوزها صادر شوند.
وی گفت: شهرستان گرمی با داشتن دام‌های باکیفیت تامین کننده گوشت مورد نیاز پایتخت کشور است و قطعا در این استان با توجه به این ظرفیت شایسته است تا یک کشتارگاه صنعتی در این منطقه دایر و احداث شود.
مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: ما با هدف جلوگیری از خام‌فروشی باید هر چه سریعتر با کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشتارگاه صنعتی را در گرمی راه‌اندازی کنیم که در این باب همکاری‌های خوبی را با کمک مسئولان شاهد و ناظر هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.