به گزارش خبرنگار ایرنا ،شهریار شیری آراسته روز یکشنبه در جلسه حمایت غذایی از اقشار کم درآمد افزود:دولت بسته های حمایتی را در قالب مبالغی به حساب خانوارهای کم درآمد واریز می کند که باید افراد واقعا نیازمند شناسایی و اعلام شوند.
وی گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور برخی اقشار برای تامین نیازهای خود دچار مشکل هستند که دولت برای حمایت از این اقشار مبالغی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند.
شیری آراسته بیان کرد: اطلاع رسانی دقیق از نحوه پرداخت و جامعه هدفی که این مبلغ را دریافت می کنند باید در اولویت دستگاه هایی چون کمیته امداد ، بهزیستی و سایر ارگان های مرتبط قرار گیرد.
وی گفت: افرادی هستند که به صورت متفرقه در هیچ یک از اقشار طبقه بندی شده اجتماعی قرار نگرفته اند و بسیاری از آنان نیازمند حمایت هستند.
وی ادامه داد: این افراد باید شناسایی و به مرکز اطلاع رسانی شوند تا حمایت های لازم در خصوص واریز یارانه سبد غذایی به این اقشار نیز انجام شود.
شیری آراسته افزود: سه مرحله از مبلغ تعیین شده برای اقشار نیازمند در ماه رمضان ، شهریورماه و آبان ماه واریز به حساب مددجویان و مستمری بگیران کمیته امداد واریز شده است.
در این جلسه مدیرکل کمیته امداد ، مدیرکل بهزیستی و مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات انجام گرفته در حوزه اداری خود را در خصوص حمایت از اقشار زیر مجموعه خود ارائه کردند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.