به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس ابلاغ دستور العمل و فرایند های مشوق های بیمه کارفرمایی برای استفاده از تخفیف های بیمه ای کارفرمایی، اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد این مهم را ویژه فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی استان به اجرا درآورد.
او اظهار داشت: دولت 23 درصد از سهمیه بیمه ، نیروهای کار جدیدی که در سال 97 وارد چرخه کار شده و سابقه بیمه ندارند را متقبل می شود تا فرصتی برای اشتغال زایی و ارتقا ایمنی شغلی افراد فراهم شود.
فلاحی گفت: نیروی کار جدید باید دانش آموخته دانشگاهی باشد.
وی افزود: حداکثر سن برای مقطع کارشناسی 25 سال، کارشناسی ارشد 28 سال و دکتری 32 سال است ، 2 سال خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود و نداشتن سابقه بیمه در تامین اجتماعی در طول یک سال قبل از ثبت نام ضروری است.
او گفت: کارفرمایان بخش گردشگری و صنایع دستی استان می توانند با مراجعه به ستاد تسهیل اشتغال و کارآفرینی اداره کل واقع در طبقه اول ساختمان اصلی نسبت به معرفی نیروهای کارجوی خود اقدام کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین افزود: هر نیروی کارجویی می تواند با اطلاع این مهم به کارفرمای خود پیگیر امور بیمه ای خود باشد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.