به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان افزود: بر اساس مصوبه دولت آن دسته از واحدهای تولیدی که افرادی را به کار می گیرند به مدت 2 سال از حق بیمه رایگان دولتی برای آنها بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: فردی که به استخدام واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی در می آید، اگر برای اولین بار استخدام شده و زیر 34 سال سن داشته باشد، شامل این یارانه می شود.
وی تصریح کرد: مدیران استان نباید در این امر کوتاهی کنند و لازم است با بررسی های لازم واحدها و افرادی که شامل این مصوبه می شوند را احصا کرده و آن را اجرا کنند.
استاندار اردبیل بیان کرد: اقدامات مثبتی در راستای جذب تسهیلات اشتغال از سوی دستگاه ها و بانک های استان انجام شده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.
بهنامجو افزود: نبود اطلاع رسانی های لازم در خصوص ایجاد اشتغال باعث ایجاد ناامیدی از عملکرد مسوولان می شود و در این خصوص باید اقدامات مربوطه از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی و بانک ها انجام شود.
استاندار اردبیل گفت: اعتبارات مربوط به اشتغال در بخش های مختلف توسط دستگاه ها جذب و در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفته و باید مردم از این فعالیت ها آگاه شوند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.