اکبر بهنامجو سه شنبه در جمع تعدای از عشایر شهرستان پارس آباد مغان افزود: اگر خریدار کشت و صنعت مغان از اجرای تعهدات خود شانه خالی کند، قرارداد واگذای به نفع دولت فسخ و تمامی خسارات آن مسترد خواهد شد.
در این نشست که یونس ژاله(خریدار جدید) شرکت کشت و صنعت نیز حضور داشت عشایر منطقه مغان از مفاد قرارداد و نحوه واگذاری ابراز رضایت کرده و خواستار اجرای مصوبه هیات دولت در ارتباط با واگذاری اراضی مصوب خود شدند.
استاندار اردبیل همچنین در گقت وگو با خبرنگاران در پارس آباد گفت که حفظ اشتغال کنونی و افزایش اشتغال و سرمایه گذاری و عدم فروش اموال منقول و غیر منقول تا زمان اجرای کامل مفاد قرار داد از سوی مدیریت جدید، یکی از شروط واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان است.
بهنامجو افزود: در این مزایده تمامی جوانب در نظر گرفته شده و هیچ گونه روزنه کوری وجود ندارد و در صورت عدم اجرای بندهای قرار داد ، مکانیزم واگذاری متوقف شده و به متقاضی دیگری واگذار خواهد شد.
وی بیان کرد: در این مزایده سندی از سوی دولت به خریدار واگذار نمی شود و اراضی در رهن دولت است و خریدار تا زمانی که به تمام تعهدات خود از جمله ایجاد اشتغال ، احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی ، صادرات و پرداخت دیون خود عمل نکرده ، حق فروش یا رهن و اجاره ندارد.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.