به گزارش ایرنا ، رقیه زادمهر روز دوشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مدال آور رشته کاراته خلخال افزود: 22 نفر از 25 نفر تیم اعزامی دختران و پسران این شهرستان به عرصه مسابقات بین المللی کاراته در آذرماه امسال 22 نفر از این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و چهار مدال طلا ، 6 نقره و 12 مدال برنز را از این رقابت ها برای منطقه به ارمغان آوردند.
وی اظهار داشت: مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای با شرکت ورزشکارانی از ایران ، ارمنستان ، هند ، نپال ، افغانستان و مالزی به میزبانی کرج 16 و 17 آذرماه برگزار و ورزشکاران کاراته کای خلخال به عنوان نماینده استان اردبیل در این رقابت ها خوش درخشیدند.
وی با قدردانی از خیرین ورزش در تامین هزینه تهیه جوایز این مراسم و اولیای ورزشکاران نوجوان این شهرستان در تامین هزینه های سفر فرزندان خود به مسابقات کاراته گفت: همه اعضای تیم اعزامی به مسابقات بین المللی کاراته استان البرز با هزینه شخصی خود و با حمایت های خانواده ها به این مسابقات اعزام شدند.
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این آیین گفت: برگزاری این برنامه ها در افزایش انگیزه در بین ورزشکاران و حضور در رقابت های ورزشی استانی ، ملی و جهانی موثر است.
وی اظهار داشت: درخشش ورزشکاران کارته کای این شهرستان در مسابقات اخیر استان البرز افتخاری برای ورزش منطقه و موجب دلگرمی دست اندرکاران ورزش مسئولان و مردم است.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده ای از ورزشکاران مدال آور رشته کاراته در مسابقات بین المللی استان البرز این شهرستان تجلیل شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.