به گزارش ایرنا، سید ناصر اسحاقی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ثبت نام شرکت کنندگان از پنجم دی ماه شروع و تا آخر دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند به صورت انفرادی و یا از طریق موسسات قرآنی و دارلقرآن به صورت گروهی ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه آزمون کتبی نهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، اضافه کرد: شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب لازم در بخش شفاهی شرکت می کنند.
وی بیان کرد: امسال آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم در سه گروه امتحانی و در قالب ١٨ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) با هفت رشته و گروه آموزش های الکترونیکی با سه رشته برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: گروه حفظ قرآن در بخش های حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10جزء، 15 جزء، 20 جزء، 25 جزء و 30 جزء برگزار خواهد شد.
اسحاقی گفت: گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) هم در بخش های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، و مفاهیم صحیفه سجادیه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: گروه آموزش های الکترونیکی نیز در سه رشته سبک زندگی، ترجمه و مفاهیم و روخوانی قرآن کریم
در روزهای اول تا سوم اسفند ماه برگزار می شود.
وی اظهار داشت: پارسال در استان پنج هزارو 555 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند و اردبیل از این لحاظ جزو استان های برتر کشور بود .
وی بیان کرد: امیدواریم امسال نیز تعداد شرکت کنندگان استان بیش از پارسال باشد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.