در گروه 2 این رقابت ها تیم روسیه پنجشنبه در سه دیدار خود موفق به شکست دادن حریفان خود شد و در صورت پیروزی در تنها دیدار باقی مانده اش در روز جمعه یکی از فینالیست های این دوره از مسابقات خواهد بود.
روسیه در دیدارهای امروز خود ابتدا تیم سینا صنعت ایذه اصلی ترین رقیب خود را شکست داده و سپس در دو دیدار بعدی به راحتی تیم های گرجستان و قیرقیزستان را مغلوب کرد.
روسها روز جمعه در صورت شکست دادن اوکراین آماده دیدار فینال با صدرنشین گروه یک خواهند بود.
در این گروه تیم سینا صنعت ایذه یکی از نمایندگان ایران هنوز کاملا ناامید نبوده و در انتظار نتیجه دیدار روسیه و اوکراین خواهد ماند، ایذه ای ها برای امیدواری به صعود می بایست روز جمعه گرجستان را شکست دهند.
تیم خوزستانی این دوره از رقابت ها با اینکه شکست سختی در ابتدای دیدار خود از روسیه خورد اما با اقتدار در دیدارهای بعدی خود قیرقیزستان و اوکراین را شکست داد تا همچنان امیدوار به دیدارهای فردا باشد.
تیم های قیرقیزستان ، اوکراین و گرجستان با توجه به نتایج نه چندان خوب خود در دیدارهای روز پنجشنبه چندان امیدی به کسب مقام در این رقابت ها ندارند.
درگره یک این مسابقات نیز که با قرعه مناسبی مواجه بود، رقابت اصلی برای صدرنشینی و فینالیست شدن بین تیم های بیمه رازی اردبیل و ترکیه در جریان است.
تیم رازی اردبیل در دو دیدار خود به ترتیب بر شهدای مدافع حرم تیم همشهری خود و نیز صربستان پیروز شد، نتیجه ای که ترکیه نیز در دیدار خود با این دو تیم رقم زد.
کشتی گیران بیمه رازی اردبیل روز جمعه دیدار سرنوشت سازی با ترکیه دارند و نتیجه این دیدار تیم فینالیست این گروه را برای برگزاری دیدار نهایی مشخص خواهد کرد.
دو تیم شهدای مدافع حرم اردبیل و صربستان با دو شکست خود در روز اول رقابت ها روز جمعه دیداری نه چندان مهم با هم خواهند داشت که تاثیر چندانی بر کسب مقام آنها نخواهد داشت.
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان پنج شنبه با حضور 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه، گرجستان، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سیناصنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل در سالن رضا زاده شهر اردبیل آغاز شد و روز جمعه پایان می یابد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.