شهرام باباخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در کنار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد شده مسکن به شرط بهره‌برداری بدون انتقال مالکیت برای اقشار نیازمند هم احداث شود.
باباخانی اظهار داشت: مقررشده در ماه‌های آینده در حوزه تکمیل مسکن مهر و ساخت مسکن به ویژه برای اقشار محروم تدبیری مناسب اندیشیده شود تا اقشار مختلف جامعه از سرپناه مناسب بهره‌مند شوند.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد شایعه مسکن مهر خالی و فاقد متقاضی نیز بیان کرد: تنها در شهر گیوی بالا 52 واحد مسکن احداث شده که فاقد متقاضی است و در بقیه شهرستان‌ها مسکن مهر دارای متقاضی است .
باباخانی در باره کیفیت ساخت مسکن مهر و نظارت دقیق سازمان نظام مهندسی به این واحدها افزود: مسکن مهر اردبیل از لحاظ طراحی، اسکلت، سفتکاری از کیفیت مناسب برخوردار است و هم در بخش نازک ‌کاری پروژه‌ها قابل قبول به نظر می‌رسد.
وی درباره آخرین وضعیت مسکن و افزایش قیمت هم افزود: افزایش قیمت مسکن، زمین و اجاره بها در مقایسه با دیگر استان ها افزایش بیشتری نداشته است .
او افزود: پیش‌بینی می‌ شود در ماه‌های آینده روند ثبات قیمت‌ها ادامه پیدا کند اما همچنان اقشار با درآمد پائین توان خرید واحدهای مسکونی را ندارند.
دولت تدبیر و امید در سال های اخیر تامین مسکن قشر محروم را در دستور کار قرار داده است .
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.