رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: رفع محرومیت از چهره مناطق محروم کشور و آبادانی مناطق را پیگیری می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد سعیدی‌کیا در بدو ورود به اردبیل و در فرودگاه پارس‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما رسدیگی به مناطق محروم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم که نمونه‌ این فعالیت‌ها را در منطقه محروم قلعه گنج کرمان و روستاهای ایلام اجرا کردیم.
وی با اشاره به اینکه سیاست بنیاد مستضعفان کشور آبادانی مناطق محروم و رفع محدودیت و محرومیت از چهره این مناطق است، خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز شهرستان محروم گرمی را با همکاری و هماهنگی استاندار اردبیل و بنیاد علوی در لیست رسیدگی قرار دادیم که امروز با حضور در این منطقه فعالیت‌های پیشرفت و آبادانی را پیگیری می‌کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برنامه‌ریزی برای حضور مسئولان در راستای رفع محرومیت از چهره شهرستان گرمی را یادآور شد و بیان کرد: از مجموعه اطلاعاتی که در اختیار خواهیم گرفت نسبت به ایجاد فضای توسعه و رشد در این شهرستان گرمی اقدام می‌کنیم.
سعیدی‌کیا با تاکید بر الگوسازی و مردم‌محوری در راستای آبادانی مناطق محروم را یادآور شد و تصریح کرد: همراهی استان‌ها در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی شایان توجه است و ما با محور قرار دادن مردم و آبادانی شهرها برنامه‌های توسعه‌ای خود را به پیش می‌بریم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور با سفر به استان اردبیل و شهرستان گرمی از نزدیک در جریان روند توسعه شهرستان محروم گرمی قرار گرفته و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می‌کند.
در این سفر دو روزه که از عصر امروز آغاز شده است سعیدی‌کیا همچنین فردا با حضور در شهرستان کوثر از این منطقه نیز بازدید خواهد کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.