پیکر مرحوم دکتر عبدالرحیم جلائی پزشک خیر و نام آشنای اردبیل فردا عصر از مقابل مسجد محمدیه اردبیل تشییع می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، به دنبال درگذشت عبدالرحیم جلائی پزشک پیشکسوت و حاذق اردبیل که در سن 88 سالگی و بر اثر کهولت سن در بیمارستان امام خمینی اردبیل دار فانی را وداع گفت فردا و از ساعت 15 عصر با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی مسجد محمدیه اردبیل تشییع و در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.
دکتر جلایی 63 سال از عمر بابرکت خود را صرف مداوای مردم و کارهای خداپسندانه کرد به طوری که با وقف زمینی به موسسه ریحانه اردبیل زمینه ساخت مجموعه درمانی در مداوای بیماران سرطانی را فراهم کرد.
به دنبال درگذشت این پزشک اردبیلی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد:
در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که خیّر بزرگ شهر، طبیب خیر اندیش، جناب آقای دکتر جلایی- طاب رمسه- دعوت حق را لبّیک گفته و در جوار رحمت ابدی حضرت حق آرمیدند.
ضمن آرزوی علو درجات برای آن عزیز خدوم از دست رفته این ضایعه را به اهالی استان، جامعه خیّرین، جامعه پزشکان و خصوصا خانواده آن نیکوکار بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.
همچنین استاندار اردبیل، فرماندار، رئیس شورای شهر و مسئولان و هیئت امنای محلات ششگانه با صدور پیام‌های تسلیت درگذشت عبدالرحیم جلایی را که از مفاخر پزشکی اردبیل و عضو سابق انجمن شهر اردبیل بوده تسلیت گفتند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.