به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نمین افزود: این میزان اعتبار با کمترین کارمزد برای ایجاد اشتغال های زودبازده در اختیار مددجویان و افراد غیرتحت پوشش این نهاد قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: 590 میلیارد ریال نیز تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی برای ایجاد اشتغال افراد زیرپوشش این نهاد در سال جاری اختصاص یافته است.
دشتی گفت: مجمع خیرین کارآفرین برای توانمند سازی مددجویان این نهاد راه اندازی شده و فرهنگ سازی درست بحث اشتغال و توجه به تامین اجتماعی ذر بین مددجویان از اولویت های مهم کمیته امداد می باشد.
وی به اختصاص 2 نوع بسته کارآفرینی و حمایتی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: حق بیمه تامین اجتماعی کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را بکارگیری کنند به مدت 24 ماه به صورت 100 درصد پرداخت می شود.
دشتی گفت: 200 میلیون ریال وام با بهره چهار درصد برای بنگاه های زودبازده که مددجویان کمیته امداد را بکار می گیرند پرداخت می شود.
وی از پرداخت هزینه 120 میلیون ریالی برای آموزش حرفه ای مددجویان این نهاد و اختصاص 600 میلیون ریال تسهیلات خرید ابزار آلات کار برای کارفرمایان طرف قرارداد این نهاد خبر داد.
27 هزار و 465 خانوار با جمعیت 48 هزار و 847 نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.