دومین همایش ملی توسعه ورزش‌های همگانی با حضور متخصصان و کارشناسان علوم ورزشی و تربیت بدنی در اردبیل برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این همایش که در مجتمع فرهنگی – هنری فدک اردبیل برگزار شد مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اهمیت ورزش در ارتقای سلامت افراد جامعه به عنوان سرمایه‌های اصلی تحول در نظام اجتماعی و اجرایی اظهار کرد: در کنار ورزش قهرمانی ورزش همگانی از اهمیت خاصی برخودار است به طوری که در بسیاری از کشورها در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده است.
بهرام آقاخانی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با همکاری ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل شاهد برگزاری این همایش با هدف دست یافتن به راهکارهای مناسب در توسعه همه جانبه و پایدار این حوزه هستیم، خاطرنشان کرد: باید خروجی این همایش‌ها و نظرات کارشناسی ارائه شده در قالب اتاق فکر مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی زمینه یک حرکت خوب و تحول‌آفرین را در رغبت و انگیزه بیشتر مردم برای انجام دادن ورزش‌های همگانی و تحرک بیشتر شاهد باشیم.
وی افزود: برگزاری این همایش‌ها به یقین در شکوفایی و توسعه ورزش استان به ویژه تقویت ورزش همگانی در بین خانواده‌ها و تک تک افراد موثر خواهد بود و ما باید به دنبال راهکاری باشیم تا سال به سال ورزش همگانی بیشتر از این توسعه یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به اقدام خوب ورزش و جوانان استان اردبیل در راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه اول امسال این ایستگاه‌ها در همه پارک‌ها و میادین راه‌اندازی شده و همچنان در نیمه دوم سال نیز این برنامه‌ها در مجموعه‌های سرپوشیده ادامه پیدا می‌کند.
در این همایش که با خداحافظی مرتضی تاج مهر از ریاست هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان اردبیل براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان همراه بود رئیس سابق این هیئت اظهار کرد: ما این همایش را برای دومین سال متوالی به نیت ارتقا و توسعه ورزش همگانی و با حضور محققان پژوهشگران علوم ورزشی و تربیت بدنی برگزار کردیم.
مرتضی تاج‌مهر بیان کرد: در 10 موضوع محورهای این همایش تعریف شده که شامل ورزش همگانی و توریسم ورزشی، کارآفرینی، ورزش همگانی و بانوان، ورزش همگانی و سالمندان، ورزش همگانی و اقتصاد و ... است.
وی حضور مربیان و ورزشکاران رشته‌های متنوع ورزش همگانی را در این رویداد یادآور شد و تصریح کرد: ما با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در کنار این برنامه تلاش می‌کنیم تا قشرهای مختلف جامعه را با اهمیت ورزش و تاثیر آن بر امور اجتماعی و زندگی بیشتر آشنا کنیم.
در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله مرتضی تاج مهر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل که در توسعه و بسط و گسترش این رشته با برگزاری همایش‌ها و رویدادهای مختلف تلاش جدی انجام داده بود با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.