مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال 400 تخته چادر از این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، رامین معبودی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی زلزله‌ استان کرمانشاه برای کمک به حادثه دیدگان جمعیت هلال احمر استان اردبیل 400 تخته چادر توسط یک دستگاه تریلی به مناطق آسیب دیده ارسال کرد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: بعد از این حادثه طبیعی جلسه اضطراری در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تشکیل شد تا در صورت نیاز به این منطقه نیروی امدادی اعزام شود. 
وی اضافه کرد: هلال احمر استان اردبیل بعد از اعلام آماده باش به شعب، پایگاه ها و تیم های واکنش سریع آماده اعزام نیرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه شد ولی هنوز نیازی از سوی مرکز برای اعزام نیرو از استان اردبیل اعلام نشده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای امداد رسانی در هر نقطه از کشور خبر داد و ادامه داد: این جمعیت همیشه و در همه حال آمادگی امداد رسانی و ارائه خدمات به هموطنان و همنوعان را دارد.
 به گفته معبودی هلال احمر نمونه بارز ایثار و فداکاری در جامعه است و امداد رسانی بی منت به حادثه دیدگان و آسیب دیدگان از حوادث از الویت های این جمعیت می باشد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.