مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اصحاب رسانه منشا جریان در جامعه هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر اسحاقی در مراسم تقدیر از مروجین فرهنگ نماز و نمازخوانی در اردبیل با بیان اینکه اصحاب رسانه جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز هستند، گفت: انتظار داریم رسانه‌ها در انعکاس اخبار فرهنگی، هنری و قرآنی همراه ما باشند و اگر در جایی کم و کاستی نیز وجود داشته باشد، نقد عالمانه انجام دهند.
وی افزود: نقد باید دارای ابعاد سیاه و سفید باشد؛ چراکه سیاه و سفید در کنار هم زیبا جلوه می‌دهند.
اسحاقی اصحاب رسانه و خانه مطبوعات دارای هویتی مستقل دانست و افزود: امیدواریم اصحاب رسانه و مطوبعات در گزارش‌ها، اطلاع‌رسانی‌ها و اخبار خود عدالت و انصاف را رعایت کنند و در هر بخش هم موفقیت‌ها منعکس شود و هم مشکلات.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه امروز فضای رسانه استان فضای منطق، عقلانیت و اقناع افکار است، تصریح کرد: امروز به کمک اصحاب رسانه استان، هوچی‌گری دیگر جایی ندارد و این مهم بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه امروز مدیران استان نیز از رسانه‌ها رضایت دارند، تاکید کرد: این مهم بدان معنا است که مدیریت توام با تدبیر در رسانه‌ها حاکم است.
اسحاقی اصحاب رسانه را منشا جریان در جامعه معرفی کرد و گفت: در حال حاضر نیز دو چاپخانه به جمع چاپخانه‌های استان به منظور چاپ نشریات اضافه شده است.
گفتنی است در ادامه از خبرنگاران و عکاسان فعال در حوزه نماز و نمازخوانی با اهدای لوح تقدیر و قرآن تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.