به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی نوروزی روز دوشنبه در تجمع بسیجیان خلخال افزود: دل بستن به حل مشکلات اقتصادی کشور به کمک خارجی بیهوده و بی ثمر است.
وی بیان کرد: همچنانکه کشور در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی از بسیاری مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان داخلی و خارجی گذر کرده، گذر از مشکلات اقتصادی نیز چندان مشکل بنظر نمی رسد.
او گفت: حمایت از تولید داخلی و مبارزه با مفاسد اقتصادی مهمترین و بارزترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور می باشد.
او با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هشت سال مقاومت جانانه در برابر تجاوز دشمن به خاک کشور ،حضور در همه عرصه های سازندگی ،اجتماعی ،فرهنگی ،اقتصادی ،سیاسی ،پیشرفت های شگفت آور در صنعت دفاعی ،حفظ اقتدار و امنیت ملی و مدیریت جنگ علیه گروه های تکفیری در خارج از مرزهای کشور از جمله دستاوردهای بسیار ارزشمند بسیج در طول دوران پس از انقلاب اسلامی و عمر بابرکت نظام اسلامی ایران است.
او همچنین با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت بزرگ مردمی است که می تواند در همه عرصه های کشور حضور فعال داشته باشد، گفت: بسیج در حل و فصل بسیاری از مشکلات کشور کارساز بوده و در برطرف شدن مشکل اقتصادی امروزی جامعه نیز می تواند مفید و موثر واقع شود.
سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز گفت: بسیج از دستاوردهای ارزشمند و پدیده انقلاب و نظام اسلامی ، حماسه ساز ، افتخارآفرین ، اهل بصیرت و یک نیروی تمام عیار مردمی است که هر جا و هر زمان که نیاز بوده با قدرت و صلابت وارد عرصه شده و در راستای نیل به اهداف نظام با تمام وجود ظاهر شده است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.