به گزارش ایرنا، در این همایش شرکت کننندگان جمعیت اهل تسنن و شیعه این شهر مسیر تعیین شده را در زیر بارش باران پیاده روی کردند.
ابوطالب نصیری پروچ بخشدارهشجین در آیین پایانی این همایش با تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به ظرفیت های بالای ورزش این منطقه، ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان یکی از خواسته های به حق ورزشکاران واهالی ورزش دوست منطقه خورش رستم است و بخشداری برای تحقق آن تلاش می کند.
وی بیان کرد:در حال حاضر به علت وجود اشکال در سیستم گرمایشی 2 سالن ورزشی شهر هشجین آنها قابل استفاده در فصول سرد سال برای انجام تمرینات و یا برگزاری مسابقات مسابقات نیستند.
وی اظهار کرد: 23 درصد از جمعیت 13 هزارو 800 نفری بخش خورش رستم جمعیت اهل تسنن هستند که با مسالمت بسیار خوب در کنار برادران و خواهران شیعه خود زندگی وبسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی را به صورت مشترک برگزار می کنند.
دوازدهم ربیع الاول از قول جمعیت اهل تسنن و 17 این ماه قمری از قول شیعیان به عنوان سالروز ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) نامگذاری وانتخاب شده و فاصله این دو روز هفته وحدت انتخاب شده که در طول این هفته برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.