به گزارش ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هشت پروژه عمران روستایی تکمیل و افتتاح شده و 9 پروژه نیز در حال اجرا می باشد.
وی گفت: برغم محدودیت های اعتباری تاخیری در اجرا و تکمیل طرح های عمران روستایی در مناطق محروم نشده و بیش از سه میلیارد ریال برای اجرای پروژه های این مناطق هزینه شده است.
وی با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت از پیش بینی و اجرای بیش از 100 برنامه سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و اقتصادی در این هفته خبرداد.
عطایی اظهار داشت: همایش بزرگ روحانیون شیعه و اهل تسنن استان اردبیل در خلخال ، تجمع بزرگ بسیجیان ، نمایشگاه دستاوردهای بسیج ، همایش های پیاده روی با خانواده ، نشست های روشنگری ، اعزام گروه های پزشکی به مناطق دور افتاده و محروم روستایی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج و هفته وحدت است.
وی از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران و نیروی مردمی توانمند همیشه در صحنه در عرصه های مختلف یاد کرد که نام آن و حضور در صحنه موجب عقب نشینی دشمن از مواضع خود شده است.
فرمانده سپاه خلخال همچنین با تقدیر از همکاری خبرنگاران در پوشش و انعکاس رویدادهای بسیج گفت: انتظار از اهل رسانه و قلم پوشش برنامه های هفته بسیج و انعکاس مطلوب گزارش های مربوط به هفته وحدت است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.