مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 100 میلیارد تومان طرح اشتغال فراگیر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرداخت این تسهیلات به تدریج در حال انجام است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: البته برخی از بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات عملکرد خوبی را داشته‌اند اما دو بانک ملت و تجارت با برخی مشکلات و نارسائی‌هایی روبرو بودند که امیدواریم تا آخر آذرماه مشکل پیش آمده برطرف شود تا صاحبان طرح‌ها از این تسهیلات استفاده کنند.
وی در مورد یارانه پرداخت این تسهیلات خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل باید راهکارهای عملی را در این زمینه ارائه کنند تا براساس شیوه‌نامه‌های تعریف شده یارانه این تسهیلات تا آخر سال به حساب صاحبان طرح‌ها واریز شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون به ارزش 334 میلیارد تومان طرح در این حوزه به بانک‌ها معرفی شده که از این رقم 173 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها به مرحله عقد قرارداد رسیده است.  
رحیمی بیان کرد: از این رقم 126 میلیارد تومان توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: 78 درصد الین طرح‌ها طرح‌های جدید و با نوآوری است به طوری که بیش از 95 درصد این طرح‌ها نیز طرح‌های توسعه‌ای محسوب شده و کمتر از 5 درصد این تسهیلات در حوزه سرمایه در گردش پرداخت شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: در مرحله دوم پرداخت این تسهیلات بانک کشاورزی و پست بانک با پرداخت 74 و 30 میلیارد تومان پیشتاز بوده‌اند و امیدواریم دو بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی نیز در پرداخت تسهیلات مطلوب عمل کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.