مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اهدای کتاب به نیت خیرخواهانه به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل انجام می‌شود.
رباب عزیزخانی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این برنامه 27 آبان ماه در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اجرا خواهد شد تا هموطنان کتاب‌هایی را که مطالعه کرده و مورد نیاز آنها نیست به کتابخانه عمومی اهدا کنند تا مورد استفاده سایر هموطنان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در 24 آبان ماه همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برنامه عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به انجام رسید، خاطرنشان کرد: استقبال خوبی را از سوی هموطنان در این برنامه‌های فرهنگی شاهد هستیم که امیدواریم با تحقق این برنامه‌ها گرایش به کتاب و کتابخوانی بیش از گذشته افزایش یابد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری از 16 اتاق مطالعه پژوهشگران در هفته کتاب سالجاری در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد و افزود: این اتاق‌های مطالعه با قرارداد یک ماهه در اختیار پژوهشگران و محققان قرار می‌گیرد تا کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی خود را در این اتاق‌ها انجام دهند.
وی از بازسازی کتابخانه تالار بیضای اردبیلی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون تومان خبر داد و گفت: در نظر داریم در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کتابخانه‌‌های عمومی استان اردبیل آمفی‌تئاتر کتابخانه مرکزی را که مراحل اداری و پیمان‌سپاری آن انجام شده تکمیل و در اختیار مردم استان قرار دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.