معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: برگزاری استارت آپ‌ها باید متناسب با نیازهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان باشد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در نشست با روسای مراکز رشد استان اردبیل به ضرورت ایجاد کسب و کارهای نو در استان تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها و مراکز رشد استان یک تیم هستند که باید برای رشد و تعالی استان و اشتغال فارغ التحصیلان کار کنند. 
وی تاکید کرد: در همین راستا پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان باید به صورت هماهنگ، منسجم، هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده در راستای توسعه استان تلاش کنند. 
حسین‌زاده با بیان اینکه مراکز رشد بازوان اجرایی برای هدفمند کردن امور مربوط به علم و فناوری هستند، افزود: در همین راستا باید گزارش فعالیت‌های انجام شده و قابل ارائه در مراکز رشد ارائه شود. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه با پیشنهاد رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان استان اردبیل تشکیل می‌شود، تصریح کرد: استارت آپ‌هایی که در استان برگزار می‌شوند باید منجر به اقتصاد و جذب سرمایه‌گذار شوند. 
وی با بیان اینکه در نظر داریم رویداد بزرگ کارآفرینی با حمایت استانداری و بانک ملی و با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز رشد استان در آذرماه برگزار کنیم، گفت: همچنین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری استارت آپ مدیریت شهری با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری هستیم. 
حسین زاده با تاکید بر اینکه برگزاری استارت آپ‌ها باید متناسب با نیازهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان باشد، افزود: همچنین متولیان برگزاری استارت آپ‌ها سعی کنند شتاب‌دهنده‌های ملی به استان دعوت کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.