به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه گفمان اجتماعی خلخال افزود: فراهم کردن زمینه نقد از عملکرد مسئولان، شنیدن نقاط ضعف و قوت ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات جامعه از اهداف مهم برگزاری گفتمان های اجتماعی است .
وی اظهار داشت: فرمانداری خلخال در این زمینه پیش قدم بوده و تاکنون گفتمان های اجتماعی را با موضوع های مختلف برگزار کرده است.
او با بیان اینکه مدیران اجرایی باید از هرگونه انتقاد سازنده استقبال کنند،گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید در عین انتقاد پذیری پاسخگوی افکار عمومی نیز باشند.
بابایی با بیان اینکه پاسخ درست به افکار عمومی باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد،افزود: بسیاری از مواقع پاسخ مناسب و به موقع همراه با آمار و اطلاعات مشکلات فراروی مردم را برطرف و از پیچیده شدن امور پیشگیری می کند.
وی با توصیه مسئولان دستگاه های اجرایی به افزایش آستانه تحمل خود در برابر نقدها گفت: همانطوری که انتقاد پذیری و تحمل انتقاد موجب حل بسیاری از مشکلات می شود واکنش در برابر انتقاد و کم تحملی نیز می تواند موجب افزایش مشکلات شود.
در این جلسه منتقدان در سه حوزه محیط زیست،منابع طبیعی و میراث فرهنگی مطالب خود را ارائه و پاسخ خود را از مسئولان اجرایی شنیدند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.