به گزارش ایرنا، علی رحمتی روز دوشنبه در آیین استقبال از زائران خارجی در پایانه مرزی بیله سوار افزود: از 23مهرماه پایانه بیله سوار آماده پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی بوده وتا سوم آبان ماه نیز خدمت رسانی به زائران ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه تردد زائران بدون هیچ مشکلی در پایانه مرزی بیله سوار و شلمچه با امنیت کامل درجریان است ادامه داد: هیچگونه محدودیتی در این مرز برای زائران در نظرگرفته نشده و بازگشت این زوارنیز از پایانه مرزی بیله سوار خواهد بود.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تشریح کرد: موکب عزاداری در مرز بیله سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری آذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب تر راه اندازی شده و در نمازخانه جدید الاحداث نیز پذیرای زائران هستیم.
رحمتی اضافه کرد:ما بدون هیچگونه مشکلی در تامین وسایط نقلیه مسافری و امکانات مورد نیاز زائران سعی داریم به بهترین شکل در خدمت زوار حسینی از اهالی استان وکشورهای دیگر باشیم.
فرماندار بیله سوار نیز با حضور درپایانه مرزی بیله سوار نیز در این آیین گفت: در فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار یک مسجد با زیربنای 400متر مربع جهت برپایی موکب و پذیرایی از زائران سرور وسالار شهیدان احداث شده است.
بیله سوار در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.