به گزارش ایرنا، دکتر غلامرضا نوروزی روز پنجشنبه در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل افزود: با توجه به ایجاد شرایط مناسب و دسترسی آسان مردم برای بیمه شدن پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد بیمه شدگان ورزشی در کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد.
وی بیان کرد: پارسال سه میلیون و 100 هزار نفر در کشور با دریافت کارت بیمه ورزشی در صورت بروز حادثه به هنگام ورزش از خدمات رایگان پزشکی برخوردار بودند.
نوروزی اظهار داشت: با تلاش فراوان در سال های اخیر بیمه ورزشی یک ساله شد ولی هنوز هزینه بیمه برای هر نفر بدون افزایش همان 150 هزار ریال است.
او اضافه کرد: با اینکه این فدراسیون با مدال و رتبه ورزشکاران به طور مستقیم سر و کار ندارد ولی پا به پای ورزشکاران در تمامی رشته ها در میادین داخلی، آسیایی، بین المللی، جهانی و المپیک حضور فعال دارد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: این فدراسیون در واقع پشتوانه بسیار قوی برای ورزشکاران و ورزش های قهرمانی و حرفه ای است و در سلامت همگانی جامعه نقش بسزایی دارد.
نوروزی گفت: تمرکز زدایی یکی از الویت های فدراسیون است تا در صورت نیاز ورزشکاران در استانها به آنها خدمات لازم ارائه شود.
وی افزود: هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل یکی از بهترین هیات ها در کشور است و همیشه در ارزیابی های فدراسیون در رتبه برترین ها قرار دارد.
او با بیان اینکه استان اردبیل دارای استعدادهای فراوانی است و قهرمانان زیادی به جامعه ورزش کشور معرفی کرده، اظهار داشت: برای همین هیات پزشکی ورزشی این استان دارای امکانات پزشکی بسیار مجهز و بروز است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.