رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: شایسته نیست عده‌ای با به راه‌اندازی جریان مخرب سعی کنند تا علیه سازمان نظام مهندسی فضای تخریب و تحقیر به راه اندازند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اردشیر آرش در جمع مهندسان در اردبیل اظهار کرد: ما مهندسان جوان را سرمایه سازمان می‌دانیم و معتقدیم این سرمایه‌ها باید مورد صیانت قرار گرفته و همواره از وجود آنها در مسیر اعتلای جامعه نظام مهندسی استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: قطعا در کنار رفاقت‌ها اجازه نمی‌دهیم تا عده‌ای حتی بیرون از سازمان و در فضای مجازی علیه فعالیت‌های انجام شده سازمان در هفت دوره گذشته به ویژه دوره هفتم تخریبی را به راه‌ اندازند و یا بخواهند اعضای سازمان را تحقیر کنند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با دفاع از عملکرد هیئت مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: هر چند برخی‌ها می‌خواهند القا کنند که در دوره هفتم هیچ کاری انجام نشده اما در این دوره و در زمان هر سه رئیس سازمان تحولات خوبی را در نظام مهندسی شاهد بودیم به طوری که بعد از سال‌ها مجریان پایه سه نقشه حق امضاء دریافت کردند و ما توانستیم برای بیش از هزار نفر از مهندسان در این زمینه مجوزهای لازم را صادر کنیم.
آرش بیان کرد: ما تلاش کردیم تا در دوره هفتم سازمان نظام مهندسی و فعالیت‌های آن به سمت الکترونیکی شدن به پیش برود تا همه ساخت و سازها براساس نقشه‌ها و برنامه‌های تعریف شده به انجام برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.