مشاور وزیر کشور با بیان اینکه تقویت باور و اعتماد عمومی مردم در شرایط کنونی ضروری است، خاطرنشان کرد: فرماندهی جنگ اقتصادی علیه ایران در خزانه داری آمریکا تشکیل شده تا کشور از نظر اقتصادی از پا بیافتد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، محمدابراهیم شوشتری در حاشیه یادواره هشت کارمند شهید استانداری و فرمانداری‌های تابعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کشور ما تاکنون مقاطع حساسی را پشت سر گذاشته اما تسلیم نشده است، یادآور شد: مردم ایران در سالهای جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز نشان دادند که در برابر سختی ها پیروز میدان هستند و این انتظار امروز هم از مردم می رود که با روحیه زمان دفاع مقدس در برابر دشمنان مقاومت کنند. 
وی یادآوری اینکه  دشمنان ما همیشه به دنبال تضعیف نظام بودند، اضافه کرد: منافقان داخلی همراه با آمریکایی ها سعی در دلسرد کردن مردم و ایجاد نارضایتی هستند تا به اهداف خود دست یابند و در این شرایط انتظار می رود مردم با اتحاد و هوشیاری عمل کنند. 
شوشتری گفت: یکی از برنامه هایی که آمریکا برای رسیدن به آن تلاش می کند ایجاد ناآرامی در داخل کشور است.  وی با اشاره به اینکه مدیران نظام و دستگاه‌های اجرایی باید در تقویت اعتماد و باور عمومی پیشگام باشند، افزود: بخشی از مشکلات داخلی ناشی از ضعف مدیریت است که می توان این ضعف‌ها را تقویت و جبران کرد. 
شوشتری با بیان اینکه فرماندهی جنگ اقتصادی علیه ایران در خزانه داری آمریکا تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سران واشنگتن  به دنبال از پای در آوردن ایران بوده و خواهان تبعیت هستند بطوریکه در این خصوص با ارسال پیامهای متفاوت به دنبال ملاقات با مقامات ایرانی هستند. 
به گفته وی  جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و دستاوردهای آن به سادگی از بین نخواهد رفت. 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهیدان برای حفظ نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند تا جمهوری اسلامی باقی بماند و حفظ و حراست از این نظام وظیفه همه آحاد ملت در قبال خون های پاک ریخته شده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.